Veelgestelde vragen

  1. Kan ik per e-mail, telefoon of fax bestellen?
  2. Hoe hoog is de minimum bestelwaarde en de verzendkosten en hoe lang duurt de levering?
  3. Kan ik mijn bestelling achteraf nog corrigeren of storneren?
  4. Waar is mijn bestelling?
  5. Reden te reclameren – wat nu?
  6. Levert u ook aan minderjarigen?
  7. Wachtwoord vergeten?
  8. Heeft u een geprinte catalogus?
  9. Heeft u cadeaus en cadeauwaardebonnen?
  10. Waarom heb ik een andere jaargang wijn gekregen als ik besteld heb?
  11. Hoe tevreden bent u met de verpakking?

 

  1. Kan ik per e-mail, telefoon of fax bestellen?
    Nee. Wij vragen om uw begrip voor het feit dat bestellingen slechts via onze webwinkel kunnen plaatsvinden. Bij moeilijkheden bij het bestellen kunt u steeds een beroep doen op onze klantenservice.

  2. Hoe hoog is de minimum bestelwaarde en de verzendkosten en hoe lang duurt de levering?
    Alle informatie rondom verzendkosten, levertijd en minimum bestelwaarde vindt u onder menupunt ”Verzending en beschikbaarheid“.

  3. Kan ik mijn bestelling achteraf nog corrigeren of storneren?
    Online zijn geen veranderingen van uw bestelling mogelijk. Neem a.u.b. direct contact op met onze klantenservice.

  4. Waar is mijn bestelling?
    Uw bestelling werd verzonden maar u heeft deze nog niet ontvangen?
    U kunt uw bestelling aan de hand van het pakketnummer/link wat in de verzendbevestiging staat volgen.
    Bij zendingen naar het buitenland kunt u de bestelling slechts tot aan het bestemmingsland volgen.
    Uw bestelling werd nog niet verzonden?
    Indien er een vertraging is bij het versturen van uw bestelling, wordt u hierover doorgaans door ons geinformeerd.

    Voor verdere vragen kunt u zich aan onze klantenservice wenden.

  5. Reden te reclameren – wat nu?
    Wanneer u reden heeft iets te reclameren, neem dan a.u.b. contact met onze klantenservice op. Geef uw bestellingsnummer door en de reden om te reclameren. Stuur a.u.b. geen goederen retour zonder eerst contact opgenomen te hebben met onze klantenservice.

  6. Levert u ook aan minderjarigen?
    Nee. Alleen volwassen personen mogen bij ons bestellen en gaan daarmee de verplichting aan, dat de bestelling door een volwassen persoon wordt ontvangen.

  7. Wachtwoord vergeten?
    Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, ga dan als volgt te werk:
    a) Ga naar de shop startpagina
    b) Ga naar "Mijn Profiel"
    c) Er verschijnt een venster "Aanmelden"
    d) Onder de optie "U bent reeds klant", klikt u op "Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan hier"
    e) Geef uw E-Mailadres aan en klik op "Versturen".
    U ontvangt nu een E-Mail met een wachtwoord. Meldt u nu aan met uw E-Mailadres en dit wachtwoord. Wij raden u aan dit wachtwoord na het aanmelden onder “Mijn Profiel” te wijzigen. 
    Let op: Het kan zijn dat u uw nieuwe wachtwoord moet intypen, wanneer kopiëren en plakken een foutmelding geeft.

  8. Heeft u een geprinte catalogus?
    Nee. We zijn een pure online shop en hebben geen geprinte catalogus. Alle artikelen, aanbiedingen, prijzen en beschikbaarheid worden dagelijks geactualiseerd.

  9. Heeft u cadeaus en cadeauwaardebonnen?
    Onder de rubriek thema’s vindt u de categorie Cadeaus met talrijke attractieve cadeauideeën. U heeft de mogelijkheid uw cadeau aan een door u gekozen adres te versturen, de rekening ontvangt u per e-mail. Wanneer u een cadeau aan meerdere adressen wilt versturen moet u voor ieder cadeau een aparte bestelling opgeven en verzendkosten betalen.
    Het is niet mogelijk cadeau’s in cadeaupapier te verpakken of cadeausets in cadeauverpakking individueel samen te stellen.
    Indien u als zakelijke klant een groter aantal cadeaus wilt versturen, neem dan a.u.b. contact op met firmenkunden@gourmondo.de
    Op dit moment bieden wij geen cadeauwaardebonnen aan.

  10. Waarom heb ik een andere jaargang wijn gekregen als ik besteld heb?
    Wanneer een jaargang uitverkocht is, behouden we ons het recht voor u de nieuwere jaargang te leveren.

  11. Hoe tevreden bent u met de verpakking?
    U heeft kortgeleden bij Gourmondo besteld en u wilt ons uw feedback over de verpakking geven? Schrijf uw mening aan: verpackung@gourmondo.de